O mnie

Pojawiłam się w Internecie pod tym nickiem w 2011.Imałam się różnych aktywności związanych z gamingiem,ale stałam się najbardziej rozpoznawalna dzięki nagrywaniu filmów na YouTube w kiepskiej jakości.Ten blog jest uzupełnieniem mojego kanału i znajduje się na nim wszystko,co nie pasuje nigdzie indziej.

sobota, 17 listopada 2012

8:Czempion zakończenia ME3

Dzisiaj postanowiłam się Wam czymś pochwalić :D

Parę miesięcy jedna ze internetowych stronek poświęconych grom,która intensywnie swego czasu zajmowała się kwestią Teorii Indoktrynacji(myślę,że co bardziej dociekliwi z moich czytelników i widzów,którzy śledzili trendy w TI mogą domyślać się o jaką stronę może chodzić x)),zorganizowała konkurs który polegał na opisaniu w dowolny sposób swojej,ulepszonej wersji zakończenia Mass Effect 3.Praca mogła całkowicie zmieniać zakończenie lub pozostawiać je takim jakie było,ale z wyjaśnieniem istniejących dziur w logice pojmowania i w fabule.

Nie zastanawiałam się długo nad wzięciem udziału-odkąd okazało się,że obowiązujące,oryginalne zakończenie Mass Effect 3 jest do dupy,gdzieś w tyle głowy zaczęła się tworzyć moja własna wersja tego jak to powinno wyglądać.Miałam nadzieję,że coś podobnego do mojego wymysłu zostanie zaprezentowane w EC,ale niestety...

Najpierw napisałam projekt scenariusza po polsku,jego finalna wersja powstała po angielsku.Nie będę ukrywać,że z końcowej wersji jestem bardzo dumna-raz,że prezentuje całkiem fajne zakończenie,dwa,że udało mi się opanować język angielski na tyle,że napisanie tego skryptu nie sprawiło mi większych problemów x)

W każdym razie po paru tygodniach czekania na wyniki sprawa przybrała mimo wszystko niespodziewany dla mnie obrót- okazało sie,że to ja zostałam głównym zwycięzcą,że to moje zakończenie najbardziej przypadło oceniającym do gustu!
W gruncie rzeczy nic dziwnego x)

Cieszyłam się niesamowicie,ponieważ to pierwszy raz kiedy coś wygrałam!




Jako swoją nagrodę wybrałam zestaw-Mass Effect 3 Edycja Kolekcjonerska na Xboxa i Podręcznik do Mass Effect 3,równiez w wersji Collector's Edition.

Gra aż tak mnie nie cieszy,ponieważ jak wiadomo,nie mam Xboxa i miałam już jedną kolekcjonerkę na PS3.Tą otrzymaną najpewniej komuś ofiaruję albo sprzedam.Ale póki Co się nią nacieszę,tak ładnie razem na półce wyglądają ^^



Ale podręcznik to spełnione marzenie-uwielbiam solucje w wersji papierowej,mam już ich kilka i swego czasu zastanawiałam się nad kupnem podręcznika,ale w wersji podstawowej,ponieważ taką dało się jeszcze upolować w miarę sensownej cenie,podczas gdy kolekcjonerka zwykle osiągała dosyć wysokie progi cenowe i nie brałam jej pod uwagę.Teraz praktycznie nie mogę uwierzyć że ją mam i  że nareszcie poznam ME3 w 100% i będę udzielać innym wyniosłych rad xD



Ale jednak najlepszą nagrodą jest niesamowita satysfakcja.Z dobrze napisanej pracy po angielsku,z dobrego pomysłu,z dobrej znajomości uniwersum,z mojego pierwszego sukcesu w tej dziedzinie.Czynnością,w której chciałabym się realizować w życiu zawodowym jest pisanie,a w szczególności dla gier lub o grach.
Można powiedzieć,że mam za sobą napisanie pierwszego ciepło przyjętego scenariusza :D

Jeśli pojawią się prośby,sądzę,że zamieszczę na blogu cały scenariusz,żebyście też mogli się z nim zapoznać jeśli macie takie życzenie.
Jeśli tak,będzie on raczej zamieszczony po angielsku,ponieważ taki mogę najszybciej wrzucić.Końcowa wersja scenariusza po polsku nigdy nie powstała,a ja obecnie nie za bardzo dysponuję czasem,aby tłumaczyć.


4 komentarze:

  1. Gratulacje! :) Prace chętnie bym przeczytał, gdyż uwielbiam czytać opowiadania :). Zapraszam do mnie ^_^

    OdpowiedzUsuń
  2. Szelmaż! Chcę przeczytać zarówno polski jak i angielski scenariusz! Potrzebuję inspiracji! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. A możesz streścić mniej więcej o czym jest Twoje zakończenie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że ten scenariusz w końcu uda Ci się opublikować, nawet gdyby musiałby być po angielsku :)

    OdpowiedzUsuń