O mnie

Pojawiłam się w Internecie pod tym nickiem w 2011.Imałam się różnych aktywności związanych z gamingiem,ale stałam się najbardziej rozpoznawalna dzięki nagrywaniu filmów na YouTube w kiepskiej jakości.Ten blog jest uzupełnieniem mojego kanału i znajduje się na nim wszystko,co nie pasuje nigdzie indziej.

sobota, 3 listopada 2012

4:Łyk informacji o Dreamfall:Chapters

Nowe informacje o nowej produkcji z serii The Longest Journey ujawnione!


Serwisowi Rock Paper Shotgun udało przeprowadzić się wywiad z Ragnarem Tornquistem,autorem scenariusza do całości serii TLJ.

Z całego tekstu mogę wymienić następujące konkretniejsze informacje:

1.Pracą nad grą zajmie się studio Red Thread Games.Jest ono zależne od Funcomu.

2.Produkcja gry najprawdopodobniej będzie korzystać z dobrodziejstw Kickstartera.Gwoli wyjaśnienia powiem,że na tym serwisie zespoły(zazwyczaj są to zespoły tworzące gry indie)mogą prosić użytkowników o dofinansowanie produkcji,oferując w zamian wcześniejszy dostęp do wyprodukowanej gry,udział w testach lub nieograniczony dostęp do gry w ogóle po premierze.A czasem nic.

3.Podniosły podtytuł "Chapters" nie będzie odnosić się do epizodycznej budowy i dystrybucji gry,a do jej fabuły-gra będzie bowiem o ludziach kończących i rozpoczynających różne rozdziały w swoim życiu.

4.Gra będzie starała się poruszać poważne tematy i emocje w ludziach,nie będzie to typowa powierzchowna produkcja AAA(Ragnar jako przykład podał Assassin's Creed 3-panie Tornquist,ma pan świetnie pomysły na gry,ale AC3 proszę zostawić w spokoju).



5.Dreamfall:Chapters będzie bezpośrednią kontynuacją Dreamfall:The Longest Journey.To znaczy,że zacznie się w tym samym momencie,co skończyła się poprzednia część.

6.Ragnar planuje na bierząco informować fanów o kolejnych fazach produkcji gry,jednocześnie nie ujawniając zbyt dużo.



Mój komentarz:
Cieszę się niezwykle z faktu,że gra nie będzie sprzedawana w epizodach,ponieważ jak wspomniałam wcześniej,obawiałam się,że w rozdziałowej formie gra bardzo szybko podzieliłaby los Epizodu 3 do Half-Life 2.Mojej radości sprzyja też fakt,że będzie to sequel bezpośredni-Dreamfall pozostawiał trochę zbyt dużą dziurę fabularną.Wprawdzie parę tygodni temu Ragnar na Twitterze wspomniał,że Dreamfall:Chapters to nie The Longest Journey 3,ponieważ po obecnie produkowanej grze planuje zrobić jeszcze grę The Longest Journey 2,która będzie opowiadać o tym,co się stało w czasie tych 10 lat pomiędzy akcją TLJ a Dreamfalla.
Nie mniej patrząc na tempo robienia tych gier,mam niejasne wrażenie że kupię i będę grać w TLJ2 ze swoimi dziećmi.
Nastoletnimi.
A jeszcze nie mam żadnych.

Średnio podoba mi się fakt,że produkcję trzeba będzie dodatkowo dofinansowywać zanim się ją kupi-no ale cóż,zobaczymy co będą ofiarować w zamian za pomoc i jakiej wysokości funduszy będą potrzebować.

Zapowiedziana produkcja to jedno-jak sądzicie,kiedy ta gra się ukaże?Ja obstawiam lato 2014 najwcześniej.


Użyte w tekście obrazy nie należą do mnie.


2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również nie mogę się doczekać kolejnej części TLJ, szczególnie, że nie tak dawno skończyłem Dreamfalla.
    Poprzednie części trzymają poziom, możemy więc liczyć, że 3 część gorsza nie będzie ^^
    Mam tylko nadzieję, że będzie dubbing. I musowo pod April głos MUSI podkładać Edyta Olszówka! :)

    OdpowiedzUsuń