O mnie

Pojawiłam się w Internecie pod tym nickiem w 2011.Imałam się różnych aktywności związanych z gamingiem,ale stałam się najbardziej rozpoznawalna dzięki nagrywaniu filmów na YouTube w kiepskiej jakości.Ten blog jest uzupełnieniem mojego kanału i znajduje się na nim wszystko,co nie pasuje nigdzie indziej.

czwartek, 1 listopada 2012

3:Mass Effectowy chrzest na PS3

Dziś wysyp dobrych wiadomości dla gracza,który ma podobne upodobania w wyborze tytułów jak ja ;)



Ryan Warden opublikował post na Blogu BioWare w którym opisuje jak przebiegała praca nad zbiorczym wydaniem trylogii Mass Effect,w szczególności skupiając się na wersji na konsolę PlayStation 3,gdzie pierwsza część fantastycznej space-opery zawita po raz pierwszy.



Data premiery Trylogii na PCty i Xboxa była znana już od dawna,jest to 6 listopada 2012 w Ameryce Północnej  i 9 listopada 2012 w Europie.
Data premiery na PS3 została ujawniona dzisiaj i jest to 4 grudnia 2012 w Ameryce Północnej i 7 grudnia w Europie.



Moją ulubioną wiadomością z tego zestawu było ostateczne potwierdzenie faktu,że Mass Effect 1 będzie sprzedawane również oddzielnie-niestety wyłącznie za pośrednictwem PlayStation Network.Myślę,że część czytelników może znać mój raczej niezbyt przyjazny stosunek do dystrybucji cyfrowej-nie mam nic przeciwko jej istnieniu,ale znacznie bardziej wolę kupowanie gier za pomocą tradycyjnego,pudełkowego systemu dystrybucji.
Ale Mass Effect 1 nie przepuszczę-jest to jedna z niewielu gier w którą jeszcze gram na PC i nie jestem zbytnio z tego faktu usatysfakcjonowana-odzwyczaiłam się całkowicie od używania klawiatury i myszki jako narzędzi grania,a mój lapek nie jest jakimś wybitnym sprzętem i prawdę mówiąc wolę zostawiać go w spokoju jeżeli chodzi o gry i używać jedynie do pracy i Internetu.
W każdym razie muszę się przełamac i kupić ME1 cyfrowo,nie mogę się też doczekać grania w Mass Effect 1 w najwygodniejszy dla mnie sposób,ze wszystkimi dobrodziejstwami grafiki podrasowywanej na HD i bez niepotrzebnych lagów x)

Przypomnę,że pierwotnie Mass Effect miało być exclusivem na Xboxa 360,jednak gra pojawiła się również na inne urządzenia znajdujące się pod kontrolą Billa Gates'a-komputery osobiste.
Wkrótce po tym jak Electronic Arts chwyciło BioWare w swoje szpony,Mass Effect rozciągnęło się również na PS3,choć dopiero od Mass Effect 2.

W ostatecznym rozrachunku jednak wychodzi na to,że gracze na PS3 otrzymają najbardziej rozszerzoną wersję Trylogii w zbiórczym opakowaniu-oto wersja PS3 będzie zawierać wszystkie DLC które zostały dodane do premierowego wydania Mass Effect 2 na konsolę Sony,czyli:
-Lair Of The Shadow Broker(Kryjówka Handlarza Cieni)
-Operation Overlord(Projekt Nadzorca)
-Normandy's Crash Site(Wrak Normandii)
-Kasumi:Stolen Memories(nowy nabytek do drużyny i fascynującą misję lojalnościową)
-Projekt Firewalker(seria misji pobocznych z Młotem w roli głównej)





Dla porównania,gracze którzy zakupią Trylogię na PCty albo Xboxy dostaną dwa ostatnie z wymienionych dodatków,które były darmowe.

Mass Effect 2 w wersji PS3 dostanie również specjalną łatkę:utworzy się funkcja importu save'ów z poprzedniej gry.
Mam nadzieję,że łatka ta doda też postacie takie jak Conrad Verner czy Gianna Parasini,które może nie są najważniejszymi postaciami,ale sympatycznie ubarwiają rozrywkę,a są nieobecne w grach ME na PS3 czy w grach na inne platformy,jeśli nie zaczęliśmy gry od ME1.

Ogromnie się cieszę z takiego obrotu spraw,nie mogę się doczekać,kiedy zasiądę przed telewizorem z czarnym padem w ręce i w końcu wygodnie poprowadzę Sheparda od samego początku aż do niezrozumiałego końca.
Liczę też bardzo na pojawienie się tych postaci z misji pobocznych w kolejnych grach-zawsze żałowałam,że nie mogę strzelić Conradowi Vernerowi w nogę!
No i to zadanie w ME2 na Illium z Nyxeris,mam wielką chęć je wykonać,ale też nie ma go w wersji na PS3 a powinno być x(

Ale wieści i tak są dobre,niezależnie od tego,czy zadanie z Nyxeris będzie czy nie,nieprawdaż?

Keelah se'lai,drodzy czytelnicy.

Obrazy użyte w poście nie należą do mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz