O mnie

Pojawiłam się w Internecie pod tym nickiem w 2011.Imałam się różnych aktywności związanych z gamingiem,ale stałam się najbardziej rozpoznawalna dzięki nagrywaniu filmów na YouTube w kiepskiej jakości.Ten blog jest uzupełnieniem mojego kanału i znajduje się na nim wszystko,co nie pasuje nigdzie indziej.

środa, 14 listopada 2012

7:Krok po kroczku,6 grudnia się zbliża...

Ostatnio różne portale zajmujące się gamingiem atakują mnie zdjeciami i artykułami na temat różnych fajnych rzeczy,których będzie można stać się właścicielem,jeśli ktoś będzie dysponował odpowiednio szczodrym Mikołajem...lub odpowiednią ilością gotówki.
Oto te,do których ostatnio ślinię się najbardziej ^^:

Assassin's Creed Anthology 

Czyli fantastycznie wyglądający pakiet zawierający wszystkie dotąd wydane gry w jednej z moich ulubionych serii,czyli Assassin's Creed.Łącznie z bajerami!

Assassin's Creed
Assassin's Creed II(Z Sekwencjami 12 i 13)
Assassin's Creed:Brotherhood(w wersji Da Vinci Edition)
Asssassin's Creed:Revelations(w wersji Ottoman Edition)
Assassin's Creed III(z Online Passem)

Najlepsze co może być.

Płytki będą znajdować się w wypasionym steelboxie,a steelbox w łechcącym estetyczny gust pudełku.
Steelboxowi nie będzie doskwierać samotność,ponieważ dodatkowo towarzyszyć mu będą litografie-5,po jednej z każdej gry.

Antologia będzie miała swoją premierę 30 XI 2012,będzie dostępna w Polsce w wersji na każdą platformę.
PCtowcy zapłacą za nią 250 złotych,natomiast konsolowcy będą głodować po tym,jak wydadzą 600 złotych nie na jedzenie,a na AC.


Mam zamiar to kupić?

Tutaj rozsądek zdobywa przewagę nad pragnieniem.Jak bardzo bym nie chciała czegoś wyglądającego tak fantastycznie,nie mogę zapomnieć o fakcie,że w mojej biblioteczce gier brakuje mi jedynie Assassin's Creed:Brotherhood do pełni assassynowego szczęścia.Wprawdzie żaden z moich AC nie jest wyposażony w DLC(może za wyjątkiem trójki,misja z Benedictem Arnoldem),ale niestety one same nie wystarczą do przekonania mnie,by wydać 600 złotych na coś,co w innej formie już mam.

The Elder Scrolls V:Skyrim Premium Edition

Taki tam Skyrim w wersji Game Of The Year,tak jakby.Wydanie premium wydaje się charakteryzować bogactwem,przepychem i zdaje się być właśnie GOTY Edition,to jednak w składzie brakuje najważniejszego:DLC!
Wypaśne wydanie najlepszego RPG ostatnich lat zawierać będzie następujące gadżety oprócz gry:

  • Dragonbornową koszulkę
  • Dovahkiinowe litografie
  • Smoczą płytę z poradnikiem i materiałami dodatkowymi
  • Jakowąś powieść
Nie wiadomo,czy ten zestaw pojawi się w polskich sklepach.Nie potwierdzono jeszcze wieloplatformowości.Choć to informacja przez Bathesdę niepotwierdzona(chyba),taki Skyrim pojawi się w sklepach europejskich 7 XII 2012 i będzie kosztować 60 euro.

Mam zamiar to kupić?

Generalnie jestem obrażona na Bathesdę za dostarczenie mi najgorszej wydanej wersji ich być może największego dzieła.Wbrew pozorom najtrudniej było mi znieść fakt,że PCtowcy już w podstawie dostali niesłychany bajer w postaci ścieżki dźwiękowej na płytce.
Potem wkurzam się na nich za bugi,których inne platformy nie mają.
Na końcu wkurzam się na nich za niewydanie na moja platformę DLC.
Co prawda nie kupuję DLC i nie kupiłabym nawet jak byłyby dostępne,ale jestem Polką i tak czy siak czuję,że przysługuje mi prawo do narzekania.
Taa.
Tak naprawdę chcę,żebyśmy ja,moi bracia i siostry po konsoli byli traktowani na równo z innymi.
Zestawu raczej na pewno nie kupię,Skyrima z atrakcyjną mapką w pudełku już mam,ale zawsze można pomarzyć x)

Tomb Raider Collector's Edition 

Najnowsza przygoda najsłynniejszej pani archeolog świata w wersji super ekskluzywnej!Cieszy nie tylko duszę,ale i zmysły!
Wydane zostaną dwie wersje kolekcjonerek,bogatsza i uboższa.
Uboższa będzie nosić nazwę Survival Edition i zawierać będzie oprócz gry:
  • 3 naszywko-wprasowanki do naszycio-wprasowania je sobie na jaki inny materiałowy przedmiot.
  • DLC zawierające dodatkowe bronie do gry
  • Ścieżkę dźwiękową(jeszcze do końca nie wiadomo czy w wersji cyfrowej,czy na płytce,możliwe,że Ameryka dostanie płytkę a Europa kod albo na odwrót)
  • Artbooka(Ameryka dostanie litografie)
  • Mapę wyspy,na której będzie toczyć się gra 
Całość zapakowana będzie w ładne pudełko.

Jeżeli chodzi o pełnoprawną Collector's Edition,to natenczas nabywca otrzyma:
  • Całość bajerów załączonych do Survival Edition
  • 20 centymetrowej wysokości figurkę Lary(ruchomą)
Całość zapakowana będzie w blaszane pudełko które nie wzbudza u mnie żadnych emocji.

Na kolekcjonerki już można składać zamówienia na Amazonie,póki co w Polsce nie jest to jeszcze możliwe w żadnym dużym sklepie.Gdy już kupimy preordera,dostaniemy go w swoje łapki 5 III 2012.
Survival Edition wyceniono na 75 euro,Collector's Edition zaś na 100 euro.


Mam zamiar to kupić?

I to jak!Wprawdzie ceny pobrzmiewają groźnie,ale mam nadzieję,że dam radę wygospodarować gotówkę na Survival Edition.Oczywiście jako fanka Tomb Raidera od zarania dziejów moje serce od razu pomknęło ku CE,jednak dopłacanie coś koło 100 złotych za samą figurkę(nie jestem fanką figurek) i blaszaną puszkę nie wydaje mi się mądrym wyborem,zwłaszcza,że SE zawiera wszystko to,co cenię w kolekcjonerkach-artbooka,ścieżkę dźwiękową i coś,z czym można pokazać się publicznie(naszywko-wprasowanki).
Także najprawdopodobniej zostanę dumną właścicielką skromniejszej wersji :D
Teraz tylko proszę o możliwość składania zamówień na preordery!


Mass Effect:Homeworlds Collector's Edition

Księga w formie papierowej zawierająca wszytkie komiksy z serii Mass Effect:Homeworlds,czyli przygody Tali'Zorah,Jamesa,Liary i Garrusa zanim trafili na Normandię.

Ilość ksiąg jest limitowana i każda z nich nosić będzie autograf na okładce.

Koszt takiego cuda to 30 $,do kupienia w biowarestore.com!




Czy mam zamiar to kupić?

Stanowczo nie,jak na księgę z obrazkami 30$ to fortuna,jeszcze doliczyć transport do Europy,zresztą duża szansa że podczas transportu przez ocean coś tak delikatnego ulegnie uszkodzeniom.
Ale nie miałabym nic przeciwko skromniejszej papierowej wersji do kupienia gdzieś w przestworzach polskiego Internetu...
Zawsze miło jest pomarzyć!

Powieści Assassin's Creed

Nowelizacje jednej z najlepszych serii współcześnie wydawanych gier!
W tym momencie można kupić cztery książki,wszystkie wyszły spod ręki Olivera Bowdena:

Assassin's Creed:Renesans (2010)

Assassin's Creed:Bractwo (2011)

Assassin's Creed:Tajemna Krucjata (2012)
Assassin's Creed:Objawienia (2012)


Wszystkie wydania są dostępne u nas w księgarniach,naturalnie,są przetłumaczone,słusznej grubości i kosztują 39.99 złotych sztuka.

Czy mam zamiar kupić?

Cóż,pojedyncza powieść AC jest jedyną z wymienionych rzeczy,która wpasowuje się w budżet mój własny jak i mojego Mikołaja,także szanse na to,że wkrótce stanę się właścicielką jednej z nich są naprawdę duże.
Poza tym kocham książki.
A książki o grach lub na podstawie gier to już w ogóle.



Czy o czymś zapomniałam?Jeśli tak,daj mi znać!



Nie jestem właścicielką użytych tutaj obrazów.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz