O mnie

Pojawiłam się w Internecie pod tym nickiem w 2011.Imałam się różnych aktywności związanych z gamingiem,ale stałam się najbardziej rozpoznawalna dzięki nagrywaniu filmów na YouTube w kiepskiej jakości.Ten blog jest uzupełnieniem mojego kanału i znajduje się na nim wszystko,co nie pasuje nigdzie indziej.

czwartek, 1 listopada 2012

1:Prolog

Witam,
w cyfrowym świecie znana jestem jako Shalryma,publikuję od września 2011 i zapewne części z Was jestem znana z mojego kanału YouTube gdzie w nagraniach opowiadam co dla mnie ważne,szególne lub niefajne w świecie gier.

Postanowiłam rozszerzyć swoją działalność o słowo pisane,ponieważ to właśnie pisanie idzie mi najlepiej.
Poza tym kilka osób poprosiło mnie o dodanie tej formy do mojej działalności,więc o to jestem :)
Będzie to uzupełnienie mojego kanału,a więc pojawią się tutaj moje opinie na temat różnych gier czy wydarzeń branżowych,a także w miarę możliwości newsy i inne rzeczy moim zdaniem warte waszej uwagi.

Wyrażam nadzieję,że spędzicie razem ze mną miło czas a posty które ukażą się w przyszłości będziecie czytać z chęcią ;)




1 komentarz:

  1. Fajno, że wróciłaś do pisania bloga :)
    No i jeszcze w mojej ulubionej tematyce ^^

    Swoją drogą nie sądziłem, że tak szybko go znajdę przez wyszukiwarkę ;)

    OdpowiedzUsuń