O mnie

Pojawiłam się w Internecie pod tym nickiem w 2011.Imałam się różnych aktywności związanych z gamingiem,ale stałam się najbardziej rozpoznawalna dzięki nagrywaniu filmów na YouTube w kiepskiej jakości.Ten blog jest uzupełnieniem mojego kanału i znajduje się na nim wszystko,co nie pasuje nigdzie indziej.

czwartek, 14 lutego 2013

11:Nerdowy hymn na Walentynki

Jakiś czas temu przekształciłam powszechnie znany utwór świętego Pawła,Hymn o Miłości,by pasował do naszych growych realiów.
Dzień zakochanych to dobry moment żeby przypomnieć moim samotnym czytelnikom,że nasza pasja może nie jest doskonałym substytutem miłości...ale możemy się przy niej dobrze bawić,bez połamanych serc.


Hymn o Platformie



Gdybym mówił cheatami ludzi i aniołów
A platformy bym nie miał
Stałbym się jak laska śmiejąca
lub plastik brzmiący
Gdybym miał dar modowania
I znał wszystkie secrety
I posiadł god mode
I wszelkiego możliwego skilla,tak iżbym niewidzialne ściany przenosił
A platformy bym nie miał
Byłbym niczym
I gdybym rozdał na jałmużnę wszystkie gry swoje
A godność wystawil na rozszarpanie przez trolle
A platformy bym nie miał
Nic bym nie zyskał
Platforma cierpliwa jest
Łaskawa jest
Platforma nie zazdrości
Nie szuka poklasku
Nie zdradza Cię
Nie dopuszcza wirusa
Nie aktualizuje się sama
Nie szuka swego
Nie unosi się gniewem
Nie pamięta złego
Nie cieszy się z trollowania
Lecz współweseli ze zwycięstwem
Wszystko znosi
Tylko Tobie wierzy
W Tobie pokłada nadzieję
Wszystko przetrzyma
Platforma nigdy nie ustaje
Nie jest jak tryb fabularny który się skończy
Albo jak edycje kolekcjonerskie których zabraknie
Albo jak dar kodów który zniknie
Po części bowiem eksplorujemy
Po części modujemy
Gdy zaś przyjdzie to co jest pełne
Zniknie to co tylko demowe
Gdy byłem dzieckiem
Mówiłem jak dziecko
Myślałem jak dziecko
Gdy zaś stałem się graczem
Wyzbyłem się tego co dziecięce.
Teraz widzimy się jakby na brudnym monitorze niejasno
Wtedy zaś zobaczymy twarzą w pad
Teraz eksploruję po części
Wtedy jak i ja zostałem odkryty


Tak więc trwają 360,PS3,Wii-te trzy
Ewentualnie jest jeszcze PC.





Wszystkim moim czytelnikom życzę jak najwięcej miłości w każdej formie,znalezienia tej jednej jedynej/jedynego,radości z waszych związków i przede wszystkim bycia szczęśliwym,bez względu na status cywilny na facebooku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz